Status
Setiap yg berlaku,tak kira baik atau buruk,pasti ada hikmah yg tersembunyi yg kita tak tahu.

Sunday 22 April 2012

| Trying |

Penulis : Cahaya Kesabaran Masa : 05:06 Comments : 0 Labels :

ntah kenape lah air mata neh laju jaa kuar mcm air paip yg dibuka tahap maksimum...
tertiba kenangan dulu datang bertandang tanpa di jemput...

harap harap malam neh tdo dengan air mata yg akan hilang bila bangun besok pagi..
dan memory dulu hilang dan takan kembali dah....
plisshhh pergi jauh jauh perasaan neh... tamaw ingat dah.... T.T

air mata..kenapa kau mengalir..
aku tak sedar,pipi ku dibasahi hujan air mata..
terasa hangat..
kenapa?
aku tahu kenapa..
kerana..aku merindui dia..
ye..aku rindu dia...
tapi mengapa?aku tak de sebab kenapa aku mesti rindu dia..
perlu ke sebab?
bagi aku..itu tak penting..sebab...ia adalah satu perasaan..
yang tak mampu aku ungkaikan dengan kata-kata...
aku terasa ingin berada di sisi dia..aku terasa bahagia bila begitu..
namun,mungkin itu lah sayang..
sayang aku pada nya..sayang yang tak mampu aku huraikan dengan perkataan...
rindukah dia pada aku?
biarlah mimpi menjawab segalanya...

H= HANYA
A= AKU
T= TAHU
I= ISI HATI KU....

Rindu dia . My dear , Brother :(

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ryna ! ♥






No comments: