Status
Setiap yg berlaku,tak kira baik atau buruk,pasti ada hikmah yg tersembunyi yg kita tak tahu.

Saturday 23 March 2013

| BerikaKu Kekuatan |

Penulis : Cahaya Kesabaran Masa : 06:15 Comments : 0 Labels :



Masih jauh lagi perlu saya lalui.. byk sungguh ujian yang mampir.. adakala rasa lelah utk hadapi tapi saya yakin semuanya kehendakMU.. cara kasih sayangMU kepadaku agar jadi insan yang sempurna.. tapi di sebalik semua itu Ya Tuhan.. Kau hadirkan kekuatan dalam diri hamba yang KAU pilih ini.. KAU tetapkan hati ku.. kau hadirkan hati yang mampu menerima segala rasa yang kau hadirkan..
rasa takut…
rasa sedih…
rasa gembira…
rasa teruja…
rasa terharu…
rasa benci..
rasa sakit..
dan macam2 rasa yang kau titipkan ke dalam hati ini..
Agar rasa itu mampu utk menambahkan rasa sayangku terhadapMU..
Ujian IMAN MU mmg adakalanya rasa tidak mampu utk ku hadapi..
Tapi saya tetap dan cuba utk REDHA atas semuanya kerana saya tau KAU hanya menurunkan segala rasa itu atas kemampuan diriku sendiri

Ya Tuhan..
Berilah aku peluang utk terus berbakti ke jalanMU…
Amin….

..Sekian...Syukran Jazilan for reading.

No comments: