Status
Setiap yg berlaku,tak kira baik atau buruk,pasti ada hikmah yg tersembunyi yg kita tak tahu.

Saturday 17 March 2012

Inspirasi Hati

Penulis : Cahaya Kesabaran Masa : 23:51 Comments : 0 Labels :

::Inspirasi Hati::
kita tak perlu mencari SESEORANG YANG SEMPURNA untuk menjadi
TEMAN SEJATI cukuplah mempunyai seorang teman yang
menjadikan kita SEMPURNA apabila BERSAMANYA...

❤ Ya Rabb ❤
Ya Rabb! Jangan pernah Kau biarkan aku mengalirkan air mata kerna kecewa mengejar cinta insani. Biarkan aku menangis untuk CintaMu..Jika aku cinta, cintakanlah daku kepada lelaki yang mencintaiMu...ameen..


❤ Future Zauj ❤
“ Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agamamu, maka hilanglah cintaku padamu. Dan juga bukan paras rupa yg ku pandang... bukan harta benda, material yang ku inginkan... bukan nama jua pangkat yg ku banggakan... tapi cukuplah engkau mempunyai ilmu, iman dan agama dan kesetiaan yg teguh di hatimu.. Apalah gunanya diri disayangi andai jauh dari rahmatNya..."


❤ Buat Sahabatku ❤
Buat teman-teman yang mengenaliku,…Terima kasih kerana berkawan denganku,…Syukur ku panjatkan kepada Yang Maha esa kerana mempertemukan kita,…Aku tidak pernah jemu menjalin ikatan denganmu,…Aku berharap dapat berjumpa denganmu di dalam Jannah-Nya,…..Aku berharap kamu tidak akan melupakanku,..Dan aku berharap kamu mendoakanku.. Agar sentiasa thebat dalam jalan ini & tabah menghadapi cabaran dunia… brtemanlah krn Allah,kita pasti xkan kecewa..Mohon maaf atas khilafku yg mgkin xku sdari…

No comments: