Status
Setiap yg berlaku,tak kira baik atau buruk,pasti ada hikmah yg tersembunyi yg kita tak tahu.

Saturday 2 June 2012

Terima Kasih Allah..

Penulis : Cahaya Kesabaran Masa : 06:37 Comments : 0 Labels :


aku lalui lagi hari ini,hariku masih lagi berseri dengan adanya mereka.aku kurang mengerti apa yang membuat bibirku berbicara jujur sekali dari hati hari ini.seolah aku membuka naskah yang aku tutup kemas ini bersama rakan rakan tersayangku.aku terasa sayang pada mereka.aku ingin berkongsi apa yang ku rasa pada mereka.

andai mereka berbuat silap.aku pasti,pintu insaf akan terbuka buat mereka jua satu hari nanti.


tapi aku bimbang andai ada antara mereka yang bakal terlambat.aku berharap tidak.:(.namun,aku jua khuatir,andai diri ini pula yang diuji Allah..mudah mudahan tidak ya Allah..

hari ini aku terasa sedikit bahagia,kerna aku tahu,dia tahu apa yang aku rasa.tapi biarkanlah sekadar menyepi sebegitu.semoga Allah membantu kami.

dalam beberapa minggu yang bakal menjelma lagi,aku bakal menghdapi TOV.ya Allah..moga kau permmudahkan segala urusanku.
aku hanya mampu berusaha..tawakkal ku hanya padaMu.

terima kasih untuk hari ini Allah..

berkati hidupku ya Allah....

IKHLAS-RINA




No comments: