Status
Setiap yg berlaku,tak kira baik atau buruk,pasti ada hikmah yg tersembunyi yg kita tak tahu.

Saturday 7 July 2012

Jemputlah Aku Jika Waktunya Tiba

Penulis : Cahaya Kesabaran Masa : 03:20 Comments : 0 Labels :



Sayang..
Aku sedang mempersiapkan diri
Membentuk hati supaya kelak menjadi yang terindah buatmu
Belajar dari Siti Hajar yang dengan sabar daN
Tanpa mengeluh menghadapi segala dugaan yang Allah berikan
Belajar dari Siti Khadijah yang setia dan
Tanpa lelah menemani Rasulullah dalam perjuangannya
Belajar dari kekasih yang setia menunggui Arjuna
Belajar dari Raihana yang tak lelah mencintai dan memberi ketulusan pada suaminya
Dan belajar pada isteri-isteri teladan yang lain
Yang suatu masa akan aku tanamkan pada diriku

Sayang..
Akan aku simpan kesucian cintaku untukmu
Untuk engkau yang nanti akan memberi cinta
Dan ketulusan serta perlindungan padaku
Untuk engkau yang telah Allah gariskan menjadi sebahagian dariku
Kerana aku potongan tulang rusukmu



Sayang..
Aku selalu berdoa sehingga nanti aku menjadi isteri solehah yang setia
Dan dengan tulus mengabdikan hidupku untukmu
keranaNya

IKHLAS-RINA

No comments: