Status
Setiap yg berlaku,tak kira baik atau buruk,pasti ada hikmah yg tersembunyi yg kita tak tahu.

Thursday 26 July 2012

| Mengajarku Erti Kejujuran }

Penulis : Cahaya Kesabaran Masa : 08:07 Comments : 0 Labels :

Aku berasa bertuah
Kerna Allah pertemukan aku denganNya
Kerana dengan pertemuan itu
Aku belajar untuk lebih menanam sikap jujur dalam hati
Aku belajar untuk lebih peka mengawasi hati
Agar tidak berdusta
Dalam apa jua yang aku lakukan
Yaa,,
Mungkin terkdang aku tersasar,namun dgn terus ditemani kehdirannya
Membuat aku kembali dihembus roh mahu mengubah diri..<3
Alhamdulillah..mungkin diapetunjuk dari illahi..:)
Aku melihat betapa jujur dirinya
Betapa ikhlas hatinya
Meski sering tidak dihargai
Namun dia tetap jujur,meski di satu saat itu cuma ada dia dan Allah..:)
Terima kasih kerna hadir dalam hidup ini..
Alhamdulillah ya Allah...:)



IKHLAS-RINA

No comments: